Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-05, 14:08   #15
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Seriøs ja . Men jeg har ikke bestemt at det skal være slik, jeg ville bare ha en debatt slik at vi får vite hva folk mener om det.

Voksne må få lov til å bestemme selv ja, det er jeg enig i, men det er ikke mye voksent å drøye det ut i de små timer .

Min tanke var at det er lettere å gå å legge seg når det er mindre grunn for å være oppe. På samme måte som jeg syns det er dumt at TV2 sender de morsomste seriene sist på kvelden når jeg skal tidlig opp.

Jo men ærlig talt!! Et forum kan man jo bare logge seg på igjen og lese alle meldingene man har gått glipp av.. en tv serie man misser, får man ikke lett opp igjen.. Og hva er så lite voksent å sitte her til langt på natt?? Er ikke alle som har samme døgnrytme som deg, og det må du bare akseptere.. DE skal jo ikke straffes for at du ikke klarer å legge deg til riktig tid! Selv har jeg barn, og kan ikke sitte her langt utover natta.. men jeg er da ikke misunnelig på de andre som har muligheten til det.. Skulle jeg stengt og avsluttet alt jeg var misunnelig på her i verden, så hadde det jammen vært mye som var stengt du!!

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat