Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-06, 00:04   #40
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Tusentråden 2006

I dag har det vært bursdagen min, jeg ble 29 år... Det er definitvt anderledes å ha bursdag når man er voksen enn når man er barn. For barna er det å ha bursdag blandt de beste dagene i livet, når man er godt voksen som meg - blir det mer en påminnelse og litt tid til refleksjon. Jeg har gruet meg litt til å bli 29 år, men nå er jeg mer glad for å være 29 år må jo egentlig være veldig bra - det er jo det siste året før jeg blir 30, og jeg har jo oppnåd masse bra i livet mitt; En flott mann, 2 perfekte barn, hus og hjem, ferdig med utdannelsen og en drømme jobb . Ikke minst veier jeg nå under 80 kg, og det mer minst 6 årsiden jeg var på den siden av 80 tallet.

Selve dagen er egentlig blitt forbi gått i stillhet. Bursdagsgaver har jeg jo allerde fått; ny sykkel og 8 nye timer med personlig trener - vi har spist middag og kake hos pappa og stemoren min, og ikke minst fikk jeg sove ekstra lenge, noe jeg trengte siden jeg kom sent hjem etter utdrikkningslaget.

Om noen minutter er bursdagen min over...

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat