Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-11, 16:20   #14
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Optimal Ernæring

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Tror jeg må sjekke ut optimal ernæring - er den utgitt på engelsk i det hele tatt?

Ellers får vi rotte oss sammen og lage noen forslag selv Rart og måtte tenke "medium" karboinntak istedet for minst mulig hehe...

Jeg er også interessert i OE/Lutz som livsstil en gang i fremtiden, så jeg har også lett etter informasjon og ressurser i den anledning.

Finner denne siden: http://homodiet.netfirms.com/index.html (her er det oppskrifter og ukesmeny-forslag, faktisk) - og observerer at Kwasniewskis bok på engelsk heter Homo Optimus, men den finnes ikke på amazon, og jeg er ikke så veldig hypp på å bestille via en noe skranglete polsk forhandler... Leter videre!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat