Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-05, 14:01   #10
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: "Bedre uten brød" - oppsummerings/skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jaa det er bilde av en person også! Før og etter-bilder. Han ser skikkelig syk ut på det første bildet, innsunken i kinnene, nesten som en av disse fra fangeleirene i annen verdenskrig. På bilde nr 2, så han normal ut, hadde lagt på seg rundt 10 (eller var det 20?) kg vha dette kostholdet.

Nå skjønner du vel hvorfor jeg har vært så opptatt av denne typen lavkarbnokosthold, eller hva Iset???

Kjøpte den engelske utgaven for mange år siden, og har hatt den stående lett tilgjengelig siden...mens bøkene fra Atkins, Eades, Lindberg osv faktisk ble pakket bort, da jeg ikke så helt hensikten med dem lengre etter denne...

Jeg supplerer Lutz sin bok med Kwasniewskis teoier, som baserer seg på det samme som Lutz gjør, samtidig som jeg kommer til å plukke opp et par tips som Sten Sture har skrevet om i si bok... alle disse utgjør "stammen" i min kostholdsfilosofi...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat