Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-16, 00:06   #6
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva skulle du ønske at du visste når du startet med lavkarbokosthold?

I starten, før jeg virkelig begynte å følge en retning, syntes jeg det var vanskelig og velge hvilken retning jeg burde følge.
Endte opp med og kjøpe Hexebergs bok "Frisk med lavkarbo" og jobbet ut fra hennes oppskrifter. Utrolig god hjelp der!
Etterhvert som jeg ble nødt til og kutte mer i karbene siden jeg fikk dia 1 og insulinintoleranse gikk jeg over til en strengere diett der jeg hele tiden var i ketose.Da jeg så ble multiallergiker måtte jeg lage min egen meny, men fremdeles holde meg til max 5 karber pr måltid.
Skulle altså ønsket at det var en bedre oversikt over hva de forskjellige retningene baserer seg på og hvorfor.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat