Tråd: Kalium
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-07, 23:32   #13
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kalium

Er du i ketose og drikker mye vann er det ikke farlig å ta 1500 mg daglig. Men det er lurt å få målt kaliumnivået hos lege før du tar mer enn det altså ! 2 stk. kaleriod a 750 mg er OK dose og ikke fare for overdosering sa min lege da jeg spurte.

Jeg sluttet forresten med Kalium for et år siden, - etter råd fra helhetsterapeuten jeg var hos da. Senere blodprøver tatt hos lege viser nrmalt kaliumnivå og ingen mangel, så det var vel rett avgjørelse. Men så er jeg ikke i ketose lenger heller da

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 13-01-07 kl 10:37. Årsak: en s for mye i kalium, takk Kristian !! :)
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat