Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-09, 01:26   #133
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Mitt aller beste brød

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

DET er jeg enig i, at det er tullete å gjøre om på brødet og etterpå si "nei, jeg er ikke enig i at det smakte brød" osv. Tror det var i Nille sin Nuttycheese-muffinstråd en bruker hadde sløyfet mange viktige ingredienser og etterpå skrev at disse ikke var gode og at h*n heller ville prøve noe annet. Hallo? Hva med å faktisk bake dem ordentlig først og så gjøre opp en mening? Jeg himler.

Det var noe sånn jeg tenkte også. Og det er også derfor jeg mener at folk må gjerne bruke dette som utgangspunkt og endre på ting, men ikke komme med en endret oppskrift og si hva de tenker om MIN oppskrift ut fra det de har gjort da.

En gang til - endre på hva du vil, men da er det DITT brød.
Hvis du vil bake MITT brød, så se på første innlegg i tråden.
Endringer som funker, mottas med takk. Endringer som er enda bedre, mottas med enda mer takk. Si noe om det i denne tråden i så fall, og så legger du ut en egen oppskriftstråd etterpå, så vi kan komme oss dit.

God baking.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat