Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-09, 23:53   #145
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Mitt aller beste brød

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeej, hei Mono. Ja, dette brødet er knallgodt, rett og slett. Jeg gir oppskriften til alle jeg kjenner som er interessert i lavkarbo (og kaller det selvsagt KARINS lavkarbobrød hehe).

Takk skal du ha, vennen! Jeg vil gjerne at oppskriften skal bli spredd, og jeg er kjempetakknemlig for at navnet mitt heftes til den.

Og så skal jeg bare gjenta at folk må gjerne variere som de vil, og gjerne fortelle om det her og andre steder! Men det er bare den originale oppskriften som er den jeg lagde, og dermed kan kalles mitt brød, alt annet er det noen andre som har prøvd og kan snakke om. Da er det altså ikke mitt, men muligens inspirert av mitt. Men for all del - fortsett å eksperimentere! Og legg inn oppskrifter! For vi vil alle ha det best mulige "brødet". Er vi mange nok, finner vi det nok. Denne tråden med oppskriften jeg lagde, er mitt bidrag. Vær så snill, kom med flere!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat