Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-07, 09:50   #78
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ziggys krydderkake med mellom 2,4 til 5,2 gr karbo pr 100 gr

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Vær forsiktig! Minsten tålte plutselig ikke hasselnøtter, det kom over natten og det var en uke med forstøver 8 ganger i døgnet før han fikk puste ordentlig uten mengder medisin igjen...

Jeg skal være forsiktig! Har som sagt aldri vært SUPERallergisk, og til og med søstra mi påstår at hun har vokst av seg den verste reaksjonen. (Men kan jo ha noe med at hun eksponerer seg for det nå og da til tross for allergien, i enkelte tilfeller "hjelper" det, med mindre man har det sånn som minsten din. Huff, stakkars lille guttten!)

Min erfaring, med da mandler som jeg alltid har reagert mest på, er at et par zyrtec tar brodden av det. Og det går ikke mer enn en time eller to før jeg er finfin igjen!

Skal holde dere underrettet om forsøkene

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat