Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 23:57   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Da har jeg lest halve boken og det virker som om du har peiling på å velge leger altså!

Og det holder ikke med litt nori innimellom, vi må opp på japansk nivå i jod-inntak tror jeg.

Ja, jeg har vært heldig med legene, stort sett! I alle fall de siste årene.
Er også veldig spent på endokrinologen jeg har blitt henvist til. Har ikke fått innkallelse ennå. Men i følge den godeste Willumsen er han dyktig, og han legger seg ikke bort i f.eks kosthold, uten at jeg vet hvordan han forholder seg til lavkarbo. I følge Willumsen er det dét som har holdt tilstanden min i nogelunde sjakk. Tør ikke å tenke på hvordan det hadde vært om jeg ikke spiste som jeg gjør. Husker jo fortsatt i hvilken elendig forfatning jeg var høsten 2006.

Jeg stussa litt her, Nori, er ikke det en karakter fra Hobitten? Men så googla jeg det, og da skjønte jeg. Haha.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat