Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-14, 08:14   #12
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Kjøp av produkter utenfor EØS

Opprinnelig lagt inn av Darwin, her.

Like etter så jeg på nyhetene at de hadde tatt brukte den samme kuren på Haukeland sykehus i Bergen.
På denne tiden fikk jeg noen ekstremt dyre medisiner fra min spesialist i indremedisin som het “Tagamet.” De var på blå resept, og kostet skattebetalerne en drøss med penger i året. Jeg spurte min spesialist om å få den nye kuren, men fikk blankt avslag. Tagameten funket ganske bra, men jeg hadde fortsatt vondt , og i 1992 slo jeg neven i bordet og forlangte å få kuren. Ti dager senere var jeg symptomfri og har aldri hatt problemer siden.
Jeg vet ikke grunnen til at spesialisten min ikke ville gi meg dette, men jeg mistenker at han enten var blitt bestukket eller truet. For det er utenkelig at han ikke visste om det.

Igjen, Haukeland sykehus. Universitetssykehus. Kjent for å være først ute med mye. Og at en lege, uansett hvor flink han er, bruker noe han kanskje har hatt god effekt av på de fleste andre pasienter? Det tar en god stund før nye medikamenter og "kurer" er førstevalg for alle leger, og ofte må de igjennom registreringsfritak etc.

Jeg mistenker at legen din ikke var bestukket eller truet, jeg, spesielt siden du til slutt, ettersom jeg forstår, fikk den? Så da kunne den som gav deg det bare gå til de som bestakk han og si "du, han TVANG meg?"

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat