Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-12, 22:35   #7
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Stemmer, stemmer ikke?

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Jeg sluttet totalt å spise i en måneds tid (mat var sånn ukentlig greie) etter siste brudd jeg ikke tok initiativ til selv, og tråkket gatelangs i Bergensgatene i timesvis hver dag, og gikk ned sånn 12 kg. Det var den eneste gangen jeg har blitt dumpet, så jeg vet ikke om det vil være normen - hvis det er det, så må jeg skaffe meg en kjæreste og bli dumpet asap sånn at jeg blir kvitt de siste kiloene.


Eks-forloveden min begynte ikke å trene etter bruddet, eller spise, men han gikk på stupfylla i sånn tre uker i strekk.

Stupfylla...ja den hørtes kjent ut
En kollega ble dumpet etter ca 10 års ekteskap. 37 år gammel og det var til tider faktisk litt pinlig å være ute på byen med han...for ikke å snakke om på jobbseminar på Kielfergen....urgghh. Han begynte trene, men hjalp lite tror jeg når han oppførte seg som en fjortis på fylla....huff.

Tror kanskje jeg hadde gått på stupfylla et par uker sjøl, kutta alt som heter trening og blitt en dvask jævel. Jeg trener jo som pokker for å se bra ut for kona jo!!! Og det er NÅ jeg er gift (utrolig, men sant...hypah ER faktisk gift )

  Svar med sitat