Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-13, 08:03   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Februartråden 2013

Ny måned og nye muligheter ja! Lykke til så mye i februar alle sammen!

Snart vår noen steder i landet kanskje, her er februar en kald måned. Men dagene blir lysere og lysere, og det er herlig når man bor et sted der man har skikkelig vinter!

Jeg har liksom satt meg et mål om 5kg til påske, har igjen drøyt 4kg på det målet og akkurat nå virker det heftig, vekta har ikke rikket seg igrunn, noen perioder er det jo slik, og jeg har jo allerede gått ned 26kg, så mulig kroppen trenger tenke seg litt om før den går løs på de neste 50kg. Jeg spiser riktig, hadde en sprekk i august og en i jula, ellers riktig mat. Og jeg har jo vært sjuk i 6 uker sammenhengende, ikke rart om kroppen velger å tviholde litt på kiloene under stress og sykdom.

Jeg har kjøpt inn krom, noe jeg burde tatt de siste 6 årene, og ikke gjort. Jeg mener hele tiden å kjøe ketolysepakka, men så blir det bare til at jeg kjøper magnesium og tar en klunk tran og en klunk biovit fra ungene.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat