Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-04, 18:19   #3
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Hvor lurt det er å drikke melk kan diskuteres. Men det kan vi jo diskutere i en annen tråd. Jeg er ikke ute etter å TA Atkins nå, selv om jeg fortsetter og spisser spørsmålet mitt enda mer - jeg er bare nysgjerrig:
Hvis jeg skal lage middag, med fisk/kjøtt + grønnsaker, så heller jeg alltid på olivenolje på de ferdige grønnsakene. Noen ganger vil jeg ha fløte når jeg tilbereder grønnsakene eller kjøttet/fisken. Jeg får i meg max 1 dl (og er dessuten ikke i ketose). Jeg har valget mellom 1 dl kremfløte (2,9 gram karbo) og 1 dl matfløte (3,8 gram karbo). 0,9 gram karbohydrater i forskjell kan ikke spille så stor rolle. Men mener Atkins da at jeg BØR velge kremfløten for å få mer mettet fett, eller mener han at jeg bør velge matfløten for å spare disse kaloriene (selv om vi ikke snakker om kalorier, så eksisterer de jo.... )
Igjen: Just asking....

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat