Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-08, 11:14   #7
Human
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 64
Innlegg: 27
Human er ny på veien

Sv: Noen erfaringer

Jeg tillater meg å lime inn deler av et svar som Skaldeman selv har skrevet over her. For min del er det slik at spiser jeg KUN "fet animalisk mat och dricker vatten" så går jeg raskere ned i vekt men må slite med løs mage. Ikke løs mage slik at jeg bare MÅ på dass, men sånn jevnt trykk som er der hele tiden.
Legger jeg til noen grønnsaker til et av måltidene unngår jeg løs mage og føler meg mye bedre, men går kanskje saktere ned.

Tror hver og en må tilpasse litt etter som "dietten" skrider fram og hvordan kroppen reagerer, men utgangspunktet MÅ alltid være " Fet animalisk mat och dricka vatten".
Jo mere "greier" man legger til jo vanskeligere blir det å få en vektreduksjon som tilfredstiller den motivasjonen man så sårt trenger når man starter med dette opplegget.

Tror nok mange her ville hatt nytte av å lese sine bøker både titt og ofte - i det minste plukke ut enkelte avsnitt slik som det under.
..................

".......Men låt mig upprepa att detta egentligen inte är en “diet”, det är ett sätt att äta och leva. Den s k dieten kan utformas på en mängd olika sätt:

- Ät fet animalisk mat och drick vatten. Då har du en optimal diet för viktminskning. Alla går ner drastiskt i vikt på en sådan “diet”, men den är svår att hålla långsiktigt.
- Äter du huvudsakligen mager animalisk mat och kompletterar med vegetabiliska fetter, t ex kokosfett, olivolja och majonnäs, så är dieten fortfarande bra, men inte optimal.
- Lägger du till rimliga mängder grönsaker som växer ovan jord, samt avocado, nötter, oliver etc så försämrar du dieten, men den blir lättare att leva med. De flesta går ner bra i vikt ändå. (Själv klarar jag inte nötter om jag vill gå ner.)
- Lägger du till yoghurt, frukt och fullkornsprodukter så försämrar du dieten allvarligt. För att gå ner i vikt på en sådan diet måste du minska portionerna eller lägga till stora mängder motion. "


Sist redigert av Human : 15-12-08 kl 11:20.
Human er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat