Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-10, 17:46   #11
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Har lagt merke til at det brygger seg opp til disput mellom ketolyse og lavkarbo

Hei,
Dette såkalte ”disputten” mellom de ulike lavkarborettningene er noe som dukker opp i mer eller mindre grad og det går i bølgedaler i løpet av året, gjerne ett par måneder etter nyttår, litt før og litt etter sommerferien. Det er ikke til å komme ut at enkelte, bevisst eller som oftest helt ubevisst oppfører seg som en ”nyreligiøs” i forhold til sitt kostholdsvalg når de endelig har bestemt seg for en type diett og finner ut at dette her faktisk funker. Helt naturlig at enkelte får litt skylapper i alle fall i startfasen da man er ekstremt fokusert på å lære seg opp på akkurat den dietten den enkelte følger, dette kombinert med at veldig mange glemmer å sjekke hvilken filosofi spørsmåls stiller følger før de gir seg ut på å svare.
Før leste jeg alt, men må innrømme at jeg med tiden har begynt og hopper jeg over en masse, for meg helt uinteressante, tråder…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat