Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-10, 10:10   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Har lagt merke til at det brygger seg opp til disput mellom ketolyse og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det var dette som gjorde det at jeg skrev det jeg skrev. Jeg har sett tegninga i lang tid og jeg blir lei meg når jeg ser sånt... Vi skal BACKE opp hverandre!!!!

Og det der, det har jeg ikke sett, men kan ikke si jeg bryr meg så mye. Jeg forstår at enkelte må være strikse for å klare å holde seg på matta, og det får være opp til hver enkelt. Synd at personen følte seg halshugget (noe jeg vel tviler på at den gjorde uansett.. Litt ser man ann folka man svarer, hvordan de pleier å svare folk og regner seg frem til hvordan den personen tåler å bli "snakket" til)

Jeg har et sunt, variert og fantastisk kosthold. Spiser masse karber, innimellom alt for mye og innimellom fra helt feil kilder og vel... Jeg har gått ned 17.4 kilo på 9 måneder, har jeg ikke? Selvom det ikke er sååå langvarig, så er det ikke en kortvarig endring?

Og jeg er så sunn og frisk atter! Føler ingen ubehag ved inntak av hverken sukker eller stivelse, så lenge det ikke er over flere dager.
Har ingen problemer med å hente meg inn, så det funker for meg.

Men vet jo og har stor forståelse for at det ikke funker for alle

Skjønner også at mange har behov for å komme med den moralske pekefingeren hver gang noen, som i tråden eksemplene er hentet ifra, spør hva folk "koser" seg med i helgen. Men det får være dem om det Alle kan ikke, og enda verre.. Alle ØNSKER ikke å være perfekte!
Og takk for det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat