Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 18:28   #15
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Cambridgekuren

Tror ikke dette forumet er rette stedet for å få positive tilbakemeldinger om pulverkurer. Mange ender på lavkarbo etter å ha drevet med jo-jo slanking i lang tid, gjerne med hjelp av slankepulver.

Jeg har selv slitt med tvangsspising og bulimi i mange år, og dessverre tror jeg gjentatte pulverkurer har vært med på å ødelegge det naturlige forholdet til mat. Å leve på pulver er ikke naturlig, kroppen trenger mat og ikke diverse pulverdrikker. Mens jeg levde på slankepulver måtte jeg hele tiden undertrykke sultfølelsen. Dessverre tok sultfølelsen grundig hevn og jeg utviklet en sult som ikke lot seg tilfredstille samme hvor mye jeg spiste.

Pulverkurer kan kanskje fungere for personer som må gå raskt ned i vekt av helsemessige årsaker, for eksempel før en operasjon. Det kan kanskje også fungere for den som ikke har tuklet med spisemønsteret slik jeg har gjort. Men i det store og hele vil jeg ikke anbefale slankepulver til noen, enten det heter Cambridge, Nutrilett eller andre typer.

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat