Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 18:39   #19
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Cambridgekuren

Opprinnelig lagt inn av Robert, her.

Hvor god veiliedning har man fått egentlig ved bruk av Cambridgekuren? Det søker jeg svar på. Hadde vært fint og fått noen tilbakemeldinger om dette.

Jeg får ta tak i det andre du skrev senere i og med at jeg nå egentlig står og lager mat.

Men jeg lurer på om man hadde hatt behov for å være her for å gå ned i vekt med lavkarbo om man hadde fått god veiledning og at det hadde vært bra med pulvermat. Da ville jo behovet for å gå ned i vekt ikke vært til stede lenger.. eller hur?

Sitat:

Hvis du tror at du får den rette næringsrike maten ved å kjøpe bestselgerne innen norsk mat tror jeg mange er uenige med deg. Det som ofte står i emballasjen i norske varehus stemmer som regel ikke med virkeligheten. (Eksempelvis sukkerbransjens inntog i norske matvarer, forbrukerinspektørenes inntog i ICA butikkene hvor svanemerket er profilert) m.m.

Jeg rekker denne og. Det blir noe rart å dra inn sukkerbransjen på lavkarbo i og med at vi holder oss fullstendig borte fra mat som inneholder sukker. At sukker ikke er bra er vi 100 % enig om, men jeg kan ikke se at det finnes noe dokumentasjon på at pulverkur er bedre enn ren mat.

I stedenfor å lære seg nytt kosthold etter en pulverkur så må det være bedre å lære seg nytt kosthold fra dag 1.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat