Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-14, 14:21   #1
mammaeli
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2014
Innlegg: 1
mammaeli er på en erverdig vei

Gravid igjen og opp i vekt, IGJEN ... Hjelp!

Er ei dame på 24, er mor til ei lita jente og venter mitt andre barn i november, så er bare 10 uker på vei.

Sist svskap så gikk jeg opp 35-40!!! kg (torde ikke å se på vekta mot slutten), klarte å gå ned 25 kg ifjor med LCHF og hava under 100kg. Kostholdet er ikke så vanskelig når vi er hjemme hos oss selv. Men sprekker fort etter et besøk hos familien min eller er på ferie med andre da det er lett å la seg rive med. Så etter ei uke hos foreldrene mine så har matinntaket bestått av brød, is, kaker å frityrstekt mat osv.. Hvorfor skal det være så vanskelig å holde seg unna ??

Har ikke eid badevekt siden 2011, intill igår så har jeg ikke veid meg siden i høst.. Fikk nesten sjokk over det som stod der, 103 kg!! har altså gått opp 9 kg må si jeg ble ganske skuffa over meg selv som har latt det gå så langt, IGJEN!
Så det ble rett på butikken å skaffe baderomsvekt og Noka.

Trenger virkelig støtte og tips på veien siden det ikke er så mye støtte rundt meg ellers, da familie og venner er anti lavkarbo, så håper dette er plassen å gå for å få forståelse, støtte, tips og trygghet.

Sliter også med ryggen etter sist svskap og legen sa det ville gå utover ryggen og mulig gi permanent skade om jeg går opp mye i svskapet. Er ganske redd for hvilken vei dette vil gå.

Hva skal jeg gjøre?? hva gjorde du?


Sist redigert av mammaeli : 17-04-14 kl 14:22. Årsak: -
mammaeli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat