Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-04, 18:15   #1
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Føler man ketosen?

Jeg sitter enda og venter på atkins bokpakken jeg bestillte, og regner med at jeg kommer til å få svar på en del spørsmål når jeg får bøkene, og antakelig får jeg enda flere nye spørsmål. Det jeg lurer på nå, er om man kan kjenne på kroppen at man er i ketose? Føler man en forandring? Eller går dagene videre uten at man kjenner en forskjell, og man er NØDT til å måle ketonverdiene?

Mange prøver å diskutere MOT lavkarbodietter, og da spesielt atkins (jeg trenger vel ikke fortelle DERE det! hehe!), og de fleste nevner at de ikke vil gå på lavkarbo pga den "fæle ketosen"! tror egentlig ikke de vet hva de prater om, men kan ikke unngå å lure på om man virkelig kjenner ketosen. Blir man slapp, sløv, trett og dårlig?

Dere må unnskylde min uvitenhet Har mye å lære (og mye å lese). Da er det vel greit å kunne spørre noen som faktisk har følt det på kroppen, og ikke lese side opp og side ned om mennesker som ikke engang har gjennonført dietten selv

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat