Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-12, 18:02   #13
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan jeg leve på dette?

Opprinnelig lagt inn av Uvêr, her.

Jeg har nylig fått bekreftet allergi mot: melk, korn, nøtter, og belgfrukter.

Det som nå står igjen er: grønt, frukt, bær, og kjøtt? er det noe jeg har glemt som kan gå inn i lavkarbo kategori? jeg kommer liksom ikke på mer.

lurer på om jeg kan leve fullt ut på dette? er det noe jeg bør sette sammen for å øke næringsopptaket?
håper noen kan hjelpe meg med hvertfall et av spørsmålene..

Og.... jeg har en haug med dehydrert tindved jeg ikke helt vet næringsinnholdet på i fht karbo. noen som vet?

takk

Ifølge lavkarbo er det ikke så mye du må forsake. Melk trenger du ikke, korn brukes ikke i lavkarbo, og nøtter og belgfrukter er ingen nødvendighet.

Hvis du tåler ost og andre meieriprodukter bortsett fra melk har du større frihet. Vil anbefale deg boka til Terje Sandberg (leder for Kostreform), som er tilpasset de med cøliaki, laktoseintoleranse, diabetes osv. Friskere Fremtid

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat