Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 09:36   #25
MinAlma
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Alder: 50
Innlegg: 372
MinAlma er på en erverdig vei

Sv: Vi som går ned lite < 500 gram gj.snitt pr. uke.

Henger meg på her jeg også

Først vil jeg bare takke Photo for et supert innlegg! Du skriver alltid så bra. Blir alltid oppmuntret og trøstet etter å ha lest et av dine innlegg

Jeg har har holdt på i litt over 1 år og har gått ned 20 kg. Jeg gikk hardt ut i starten og de første 10 kg gikk ganske fort av, men så stoppet det opp. Føler jeg slet i motbakke med de neste 10. Jeg ble bare så stresset av hele opplegget. Leste her inne hver dag og grublet masse. Hva er det jeg gjør feil? Spiser jeg for lite/mye, spiser jeg nok fett... sammenliknet meg med andre som gikk ned mye mer en meg. Ja, til slutt måtte jeg bare ta et steg tilbake og ta en pause fra hele forumet. Ved å stoppe litt opp kom jeg på bedre tanker. Jeg begynte å glede meg over det nye lettere livet jeg fakttisk har fått. Jeg har blitt kvitt migrene og alle slags vondter. Når jeg ser meg i speilet liker jeg det jeg ser. Og når jeg tenker meg om begynte de postive tingene å vise seg ganske tidlig, allerede etter 5-6 kg ned, men jeg lot meg selv aldri glede meg over dette. Hadde jo bare tatt av 5 kg, var jo masse igjen!!! nå er jeg glad for hvert kilo ned. Ja, så veier jeg over 90 kg fortsatt. So what??? jeg er en gladere, friskere og sterkere utgave av meg selv.

Så trådstarter: prøv å være postiv, gled deg over enhver nedgang selv om det går tregt. Ikke gi opp!! Gled deg over at du har funnet lavkarbo, den vil garantert hjelpe deg til å nå målet.

MinAlma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat