Tråd: Natriummangel
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-11, 18:57   #16
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Natriummangel

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Melder meg på denne!

Og Kanutten, selvfølgelig har jeg regnet feil!! 2.000 iu blir 50 mg, det er 400 iu som blir 10 mg. Jeg må ha fått solstikk hjemme i Oslo. Det er Lillestrømklinikken og legen de samarbeider med i Belgia som bruker d3 styrke 10.000 iu.

Og det er ikke sikkert at kalsium er tilskuddet du trenger. Bare D-vit i seg selv skal regulere kalsium-balansen uten at du trenger tilskudd. Tenker at det kan "skygge" for andre ting? (Og min egen farmor hadde alvorlig benskjørhet og krympet 10 cm, jeg har tenkt tanken og så forkastet den forsåvidt, og konsentrert meg om d-vit.)

Og jeg regner med at du tenker mikrogram og ikke milligram. Dvs 50 ug.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat