Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-04, 18:14   #3
Ingo
Medlem
 
Ingo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 46
Innlegg: 145
Ingo er virkelig snillIngo er virkelig snillIngo er virkelig snillIngo er virkelig snill
Smile

Det er jo 20 karb dagen som er "grensen" til Atkins, men tror man bør komme rundt ca 8 til middag da. Det er bedre med mindre måltider (4 stk vel?) fordelt utover dagen visst, og en litt solid middag. Er ikke flink til det selv, men lunch og kveldsmat er viktig.
Frokost er ikke det helt letteste i introfasen i Atkins, men jeg bruker mye egg da... Speilegg med krydder og bacon, omeletter i alle mulige former (med skinke, kylling, bacon, sopp, osv). Har også salat innimellom. Men jeg vet Atkins anbefaler ikke mer enn 100g ost dagen da. Ikke noe krise for Ketosen tror jeg, men mere på grunn av fett-typen...

Men jeg og forloveden har levd Atkins noen måneder nå, og selv om vi går litt over en dag, er det ikke verdens undergang så lenge det utjevner seg i lengden. Men det skal jo ikke være store svingninger da, men det viktigste er ikke å sitte å telle tideler av karbohydrater, men å kose seg med endringen i livsstilen, og å kjenne kroppen forandre seg i positiv retning!

Lykke til da!

Ingo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat