Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-11, 04:03   #24
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Angrer stort..

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jajajaja, for sent å snyte seg når nesen er borte. Det hjalp vel godt å få litt kosemose i egen tråd tenker jeg. Ta deg sammen og slutt synes synd på deg selv sier nå jeg.

Jeg synes det er direkte fallitt å skrive at "man håper ta seg inn igjen"....allerede der gir du jo opp....du kommer nok aldri til å klare holde deg med en slik taperinnstilling Blester.

Dette er jo et kongeeksempel på at de som er overvektige forblir overvektige jojoslankere....lavkarbo eller ei. Lavkarbo er jo ikke en slags hokuspokusformel for å bli slank. Det krever rett innstilling, hard jobb og vilje til å endre sitt liv. Å sutre over en sprekk og attpåtil ikke klare ta seg inn igjen tyder for meg på at du ikke er klar for å virkelig ville slanke deg og leve sunt.

Nå skader det vel aldri å ha noen "engler" til å motsi djevelen på skuldra når han står på som verst heller

Nei, lag deg noe lavkarbosnop til å holde gjennom "karbo-avrusningen", så går det nok bra skal du se. Du har jo greid å holde deg til lavkarbo-mat før, hvorfor skulle du ikke greie det nå? Hvor mye tror du virkelig denne sprekken kommer til å bety for vekta du har et par uker til en måned fra nå? Absolutt ingenting, så lenge du tar deg inn igjen NÅ!

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat