Tråd: Kanelsnurrer
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-12, 13:09   #11
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kanelsnurrer

Ja da ble det bolle med ost og kalkunpålegg til frokost. Deilig. Jeg vil ikke anbefale denne oppskriften. Den var et forsøk som ikke var helt vellykket, men absoulutt spiselig. Den ble litt for kompakt og noe annet enn proteinpulver hadde gjort seg, men jeg ville altså prøve. Mulig en kombinasjon av kokosmel, mandelmel og proteinpulver hadde vært godt. Det er gøy å ikke få det til helt først gangen, da kan man prøve noe nytt neste gang, og neste gang og neste gang Jeg vil spise opp de jeg lagde uansett, det var godt med noe brødaktig.

Jeg lagde noen marsipankuler. Så neste gang jeg lagde det puttet jeg i kakao og peppermynte også. Så vil jeg ved tredje forsøk ta vaniljedråper istedenfor peppermynte ,og litt hakka valnøtter i også. Sånn kan man holde på i det uendelige. Jg fikk en ide nå om å blande samme kakao med sukrinmelis og rulle marsipankulene i det til slutt. Kan prøves.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat