Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-06, 12:26   #1
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

sukkerfri IFA!

Jeg gikk på meny i går og sto i kassen og ville ha noe godt på bussen hjemmover. ser på ifa boksen som er jeg så glad i men tar med meg en pose lakerol, mens jeg tenker at det skulle vært en sukkerfri ifa type.

tar bussen hjem og henter bilen på parkeringsplassen og går å handler middag.. når jeg star i kassen igjen på prix ser jeg noe forran meg som skulle trodd noen lurte meg.. poser med sukkerfri IFA! det er store pastiller i poser, som lakerol posene. 2 smaker søt lakris som smaker som orginal ifa! og lakris med jorbær. Tar med meg en pose orginal og betlaer. de var ubeskrivlig gode . De er sukkret med Maltitolsirup og SUKRALOSE! inneholder 0,6karb per pose og 2 karb per 100g!!

små under i hverdagen..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat