Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-06, 08:57   #8
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

God morgen!!!!

I dag er jeg ikke fullt like sint mer oppgitt. Har kommet frem til at den enkleste måten å svare innleggene på VK er å bevise at dette med lavkarbo for meg er eneste løsningen. Heldigvis kan jeg også ved hjelp av VK's egne sider bevise at DET ikke fungerte for meg.

Så jeg starter min dag med lettsaltet flesk med litt baconost fra kavli, ett skivet egg og noen paprika ringer med MCT olje.
Etterpå er det stallen som gjelder, gleder meg til å ri i dypsnøen på banen, det gikk ikke i går for det som kom ned fra oven var nesten vann. Rocky skal trene på å bytte galopp i dag, og jeg regner med vi må holde på bortimot 1 til 1.5 time, så skal jeg ri en hest til men han er 19 år og lærer meg ting istedetfor. Så for min del blir det ca 2-2,5 timers trening i dag.

Det blir nok oppimot 3 -4 store måltider i dag, og jeg gleder meg til middag for i dag skal jeg ha hestebiff. Usj sier mange, spesielt siden jeg driver med hest selv, men det er faktisk ved siden av hjort noe av det fineste og beste kjøttet du kan tenke deg.

Den smører jeg inn med mye fransk sennep, bruner den på begge sidene og heller kremfløte på, legger i litt sjalottløk og sopp og lar alt putre for seg selv til sausen begynner å få litt gyllen farve. Spiser dette sammen med litt grønt og endel MCT olje som dressing. MMMMMMMMM

Så i dag er en skikkelig mega dag i matveien, siden fun light gelèen skal pyntes med krem og spises til kvelds.


Derfor gleder jeg meg over å ta fatt på dagen, det er fint vær, nesten ikke kaldt og jeg har verdens beste stående i stallen og vente på meg!!!!!!!!!!

Ha en fin dag alle sammen, vi "treffes" etter 3 en gang

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat