Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-06, 11:34   #14
Caxa
Medlem
 
Caxa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 58
Innlegg: 392
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Takk Albertine....

Jeg ser jo nå at jeg var litt vel optimistisk når jeg trodde det kunne bli en sakelig diskusjon. Jeg har selv en tro på at da det som hjelper for meg ikke nødvendigvis vil hjelpe andre nettopp fordi deres kropp har blitt overvektig av andre grunner enn min.

Selv har jeg gitt opp å skrive så mye på den tråden jeg startet, men blir ganske provosert av endel, noe som igjen fører til motsvar. Så jeg har lovet Karin på Næringsvett å skrive bok, siden jeg er regnet som aktiv idrettsutøver og alltid har hatt en grei teningsmengde. Det som har skjedd med min kropp blir derfor nøye vurdert av leger, da jeg har hjerte/kar sykdommer i nær familie, har prøvd forskjellige tabelett kurer, fedon (som faktisk heller ikke virket for meg), VK og egne påkomne dietter som bare grønt, bare frukt o.l

Nå har jeg fått en gjennomgang av kroppen min hos Karin som "fant" dietten sammen med meg ved å se på forskjellige verdier i kroppen. Jeg har tatt belastningsprøve på BalderKlinikken, og kommet frem til hva min kropp lagrer fett av. Spiser jeg disse produktene bremser jeg forbrenningen, noe jeg kommer til å bruke aktivt den dagen jeg har nådd målet om å gå ned 20 kilo til.

Dessverre vil mange ikke høre på sånne ting, fordi de har funnet noe de mener virker for dem, og da må det virke for alle, noe det dessverre ikke gjør.

Så jeg står på som best jeg kan, og jeg velger å dokumentere alt via her, dagbok, blogg og legedokumenter 1 gang i uken.

Lykke til du også, veien blir til når vi går, og valgene vi tar bestemmer hva som er rett og riktig i våre egne verdner, der vi alle har mest rett og må stå til ansvar for egne valg.

__________________


Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat