Tråd: Bilder!
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-06, 23:41   #25
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Bilder!!!

Jeg begynte å spise karbo igjen fordi jeg rett og slett ikke klarte mer lavkarbomat.. klarte ikke å være spesiell i alle sammenheger.. jeg liker ikke så godt grønnasker og var lei kjøtt.. jeg klarte det rett og slett ikke mer..

og når jeg først hadde begynt å spise litt mer karbo begynte alle rundt meg å servere meg karbo igjen.. og så var det vanskeligere å følge det lenger..

alle mente at jeg måtte slutte å slanke meg.. kunne jo bare ta en is.. eller en potet.. eller en pizza.. jeg trengte jo ikke gå mer ned i vekt.. men så begynte jeg å gå oppigjen.. og så ble jeg mer og mer avhengi av karbo igjen og folk sluttet å si at jeg var så tynn og ikke trengte å slanke meg mer.. nå bare serverte de meg karbo.. og så bare ble det sån er ikke stolt av det..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat