Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-11, 20:40   #93
hummingbird
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 8
hummingbird er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Velkommen Vegaar Jeg tror ikke det er veldig viktig og ha lest akkurat de bøkene. Men jeg tror det er viktig og ha endel forkunskap om lav-karbo og ketose før man begir seg utpå.

Jeg har ikke lest noen av bøkene du nevner selv, men har nettopp startet på en av Gary Taubes, og den 2. venter. Jeg har også lest Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt i tillegg til og ha lest endel på dette forumet og endel andre steder på internett/youtube. Dette tror jeg er viktig for å få kunnskap, men også for motivasjon- vite at dette er bra for kroppen din, vitenskapen bak, og ikke noe du gjør kun for å gå ned i vekt. Anbefaler Matrevoulsjonen for den kan man kjøper som e-bok for rett under hundrelappen

Jeg håper maten går bedre etterhvert Les rundt på forumet, mange gode tips her. Selv liker jeg og gå i butikken for inspirasjon. Det meste der inneholder mye karbo, men det er mye ny mat jeg oppdager ettersom jeg før alltid spiste forholdvist lav-fett, fullkorn og bare fisk og hvitt kjøtt. Savner jeg det? Nei selv liker jeg og lage omelett i alle mulige versjoner. Liker og blande inn enten fløte eller seterrømme inn i eggene, også har jeg på hva jeg vil av "pålegg": div oster, skinke, pepperoni, bacon etc. Veldgi greit og ha med seg også

Ble litt langt dette, håper det er til noen nytte. Jeg er ikke akkurat veteran selv Men gått ned endel på to uker, og syntes jeg takler det bra.

__________________


hummingbird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat