Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-07, 00:22   #3
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?

Jeg har alltid mislikt å bli tatt bilde av. Fordi jeg vet jo jeg ikke ser så bra ut. Jeg har bestandig mislikt å se bilder av megselv fordi jeg liker ikke det jeg ser. Jeg blir kvalm av megselv, helt ærlig (på disse bildene er jeg ca. 100-120 kg) Men nå nylig såg jeg noen bilder av meg fra bursdagen i 2004. Likte ikke helt å bli tatt bilde av da heller, men jeg såg disse bildene først nå og jeg må innrømme at jeg såg bra ut på de bildene! Det er første gangen jeg har sagt noe så positivt om bilder tatt av meg i hele mitt liv!!

Det ga med en liten vekker. Riktignok var jeg bare 90 kg på de bildene men fortsatt syntes jeg at jeg var for stor. Jeg hadde jo bare en tanke i hodet den gangen og det var at jeg skulle bli slank og uten 1 g fett på kroppen. Nå tenker jeg ikke slik lenger. Går jeg ned bare 10 kg er mye gjort. Og 10 til så er jeg på god vei. Jeg skal ihvertfall ikke tenke slik jeg tenkte før, når jeg blir 90 kg igjen. Da skal jeg virkelig være stolt av megselv. Men jeg skal også bli veldig stolt når jeg kommer under 100 kg igjen. Da er det lixom ikke så mye igjen. Denne gangen skal jeg greie det!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat