Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-09, 09:35   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sug etter karber etter utskeielse!

Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for å spise litt flatbrød og en liten potet til det faste rakfisklaget andre dag jul. Men da jeg satt der, så klarte jeg bare ikke. Helt automatisk så gikk bare tanken på hvordan jeg kom til å føle meg etter et par timer, for ikke å snakke om dagen etter, da jeg hadde drukket både vin og akevitt, og om jeg skulle bli dårlig og fyllesyk samtidig, så jeg bare droppa det. Og dæven, rakfisk smaker faktisk like fantastisk med bare gaffelporsjoner av fisk, løk, purreløk og rømme! Nam!
Så det ble ikke noe utskeiing i jula, bortsett fra noen ruter mørk sjokolade til kaffen, og så spiste jeg en del meieriprodukter, hvilket jeg vanligvis ikke gjør. Men det er som regel amnesti for det når jeg er hjemme, ellers får mamma helt spader fordi hun ikke aner hva hun skal kjøpe inn .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat