Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-12, 08:28   #6
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt igjen.

Opprinnelig lagt inn av Alina, her.

Det med potetene er riktig jeg spiste poteter den dagen , men det er lenge siden og er ikke noe jeg gjør til vanlig. Sjokolade er også meget sjelden.

Hovedinnlegget ditt er ganske kort og inneholder ikke denne typen spesifikk informasjon - da overlater du veldig mye av tolkningsansvaret til hver enkelt leser. Sånn generelt er det vanskelig å gi gode svar basert på mangelfull informasjon, altså.

Spørsmål om motivasjon og "piff" og "hvordan skal jeg få lyst til å gjøre ting på riktig måte igjen" er hyppige gjengangere her på forumet. Det finnes ikke noe standard-svar, for når alt kommer til alt er den eneste som kan motivere deg til å gjøre noe, deg selv.

Men du kan se gjennom de fantastiske bildetrådene, og deretter ta en kikk i oppskriftsforumet, hvor det skal godt gjøres å ikke finne noe som frister.

Det er heller ikke noen andre som kan si til deg at du SKAL eller IKKE SKAL spise frukt - om du kjenner på kroppen din at du ikke tåler det, at det hindrer vektnedgang, eller trigger søtsug på andre ting, så er det lurt å finne en måte å begrense det på. Forsiktig nedtrapping eller utbytting til ting med mindre sukkerinnhold, for eksempel - bringebær, noen melontyper, litt nektarin, osv. Eller spør deg selv - Hva er viktigst for meg? Å nå et vektmål, eller spise en spesiell matvare hver dag? (Svaret er ikke nødvendigvis selvsagt!)

Ønsker deg lykke til med hva enn du bestemmer deg for.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat