Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 21:52   #37
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ditt beste middagstips - Fedon Lindberg

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Som sagt tidligere kan kolesterol gi seg utslag i flekker på huden..

Er det høyt kolesterol? Både morfaren min hadde og mamma har sånne! Ikke lenge siden hun fikk de fjernet. Jeg har bare noen små hvite prikker, men hun mener de kommer til å bli sånn etterhvert for begge de begynte med hvite prikker.... Men, kolesterolet mitt er veldig fint etter ketolyse da. (Og de levde definitivt ikke lavkarbo da de hadde disse! Mamma har faktisk lagt om nå).
Men det er vel Ravnskov (og flere med han) som mener at høyt kolesterol i seg selv ikke er faren, men at det alltid tyder på at noe annet er feil i kroppen? At de er kroppens "reparatører", og at i stedet for å fokusere på kolesterolnivået burde man heller se etter hva de prøver å fikse.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat