Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 12:03   #220
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Back in style!

Dette må være tråden for meg! Ser at vi har mange av de samme utfordringene så kanskje vi kan hjelpes ad med motivasjonen?

Min slankehistorie: har gått på Grete Roede tidligere, og som mange andre bare blitt større og større.... Pi te meg gjennom kurs med konstant sulting og frysing, og ramlet rett utpå igjen etterpå - med dertil påfølgende vektoppgang

I april 2010 oppdaget jeg ketolysekuren og trodde jeg var kommet til slankehimmelen Masse deilig mat, ingen sulting og frysing, ingen blodsmak-i-munnen-trening og best av alt: viiiin

De første månedene gikk jeg ned 14 kg og var overlykkelig. Så tok jeg, i likhet med mange andre, en planlagt pause. Og jeg tror det var omtrent der det skar seg.... Siden januar har jeg ikke klart å hente meg inn igjen, men går mer eller mindre og småsprekker hele tiden. Ikke så mye, men nok til at vekttapet har stagnert fullstendig og at motivasjonen forsvinner.

Hvorfor er det slik?? Har inntrykk at mange har problemer med å komme i gang igjen etter en pause, og at det da er mye vanskeligere enn første gang??

Huff, dette ble mye syting, men godt å få det ut her hvor mange forstår hvordan jeg har det.... Er kjempeglad for at jeg har klart å snu trenden noe og at jeg fortsatt er minus ti kg fra opprinnelig start. Nå er det bare de siste 30 kiloene igjen, og de skal jeg bli kvitt om det så tar ti år!

Gleder meg til å følge dere andre på denne tråden - lykke til alle sammen

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat