Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-11, 09:08   #223
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Back in style!

AAaarg så kjedelig med jojo-vekt da!! (1,3 kg opp) Blir gal. Men igjen - vekten bare gjenspeiler seg veldig bra på hvor flink jeg har vært. Jeg vet det I tillegg ble det litt mye salt i går og mensen som har kommet, så jeg hååper ikke det er så ille som det ser ut til i dag. Men er lei av å ikke klare å være flink ja! At hver helg vi ikke har noen planer så blir vi sittende hjemme å trøkke i oss potetgull og sjokolade, pizza osv. Klarer ikke å komme over dette onde. Og jeg vet at årsaken mye er til at jeg ikke orker å stå på kjøkkenet. Det er ikke bare fordi jeg ikke er særlig glad i å lage mat, men jeg er i en virkelig ille periode nå. Slapp, energiløs og orker ingenting. Både hjemme, på jobb, aktiviteter. Til og med ting jeg har LYST til å gjøre blir nedprioritert og jeg orker ikke. Jeg har f.eks prøvd i 1 1/2 uke nå å få blandet meg en røre med frokostpannekaker

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat