Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 13:28   #17
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Oppførsel på forumet

Opprinnelig lagt inn av mofe

Jeg er også enig med Fedonisten

Jeg har jo endel innlegg i "lavkarbo og kreft"-tråden, og håper, og tror - at jeg holdt meg til temaet, og ikke diskusjonen rundt diskusjonens art..? Correct me if i'm wrong

Når det er sagt - så synes jeg det er unødvendig, gang på gang å kommentere dårlig oppførsel. Det blir litt heksejakt, synes jeg. Men meg om det.

Jeg synes også at det er trist at folk velger å melde seg UT av forumet, fordi de har tråkket i salaten. Men det KAN være forståelig, tenker jeg, når man gang på gang på gang får høre at ett utrykk, antakeligvis skrevet i affekt - var fryktelig unødvendig.

Jeg håper dette fortsetter å være et mobbefritt forum!

Enig med deg Mofe. Jeg har også vært inne og kommentert en del i den tråden, men tror at jeg har holdt meg til det temaet som var tenkt at tråden skulle inneholde, og håper jeg ikke har formidlet mitt synspunkt på en slik måte at folk føler seg støtt...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat