Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-12, 21:46   #7
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Får du til treningen bedre med lavkarbo?

Jeg går av og til tur med venninne som spiser "sunn høykarbo mat". Vi skulle være på omtrent samme lave nivå i forhold til at vi beveger oss omtrent like mye. Hun blir mye fortere anpusten og får mere behov for pauser jo lengre tur i forhold til meg... det kan ha noe med at jeg kanskje klarer å hente mer energi fra fett mens hun sannsynligvis tømmer glykogenlagrene sine og går tom... men hun har nok også en del mer kilo å frakte på enn meg - i oppoverbakkene, så det er ingen vitenskap bak mine betraktninger... Men om jeg skal snakke for meg selv - jeg føler jeg kan holde det gående lenge i rolig tempo uten å få melkesyre og tror og innbiller meg at jeg klarer det bedre på høyfettkosthold enn høykarbokosthold som jeg hadde før...

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat