Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-04, 15:20   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg tror absolutt blodtypedietten har noe for seg

jeg var nemlig slank før, og så ble jeg vegetarianer. (er blodtype 0) la på meg 30 kg over de 6 årene jeg var veggis, fikk hodepine, muskelsmerter osv. så begynte jeg gradvis med kjøtt igjen da jeg var 2 mndr på vei med jenta mi, i april i fjor. fikk en sinnsyk trang til kjøtt, en intens trang jeg aldri før har opplevd...
nå når jeg spiser kjøtt igjen er vekta mer stabil (nå går den jo masse ned pga lite karbo) og jeg ble kvitt muskelsmertene. har enda hodepine pga at jeg sliter litt med synet, og har candida, men det er ikke sånn som før. føler instinktivt at kroppen min har mye bedre av kjøtt.

ei venninne av meg er blodtype A, de skal ikke ha kjøtt. hun hadde mye helseproblemer tidligere, men så ble hun vegetarianer og ble kvitt samtlige problemer. så hun taler veldig sterkt for et vegetarisk kosthold. men det passer ikke for alle, noe hun ikke vil forstå.

jeg er iallefall overbevist, av flere tilfeller, om at denne dietten har mye for seg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat