Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-08, 13:06   #66
CamCam
Nytt Medlem
 
CamCam sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stor-Oslo
Innlegg: 9
CamCam er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Min erfaring er at det fungerer og at det går raskt. Jeg har lest meg opp på bøkene de selger og ellers på nettet, og skal på kurs nå snart.

Det er små posjoner, og jeg så noen som kommenterte at det er opplyst kalorier på nettsidene også. -Det er for at vi skal kunne følge med på at vi ligger over 1000kcal per dag, for å holde forbrenningen i full gang. Ligger vi under, så vil vi gå på sparebluss, akkurat som ved andre typer dietter hvis inntaket er for lavt. Kroppen forbrenne uasnett det samme antall kalorier, men i ketose slipper vi sult, siden fettforbrenningen er stabil.

For min del blir nok utfordringen å forholde meg til mengder når jeg er nede i ideal-vekt. Det har det alltid vært, og Foseid anbefaler å bruke boksene maten leveres i som mal for å holde mengdene i sjakk.

Tidigere erfaring fra andre slanke-perioder (Grete Roede) har lært meg at jobben bare har startet når fettet er borte. Den værste perioden er stabiliseringen, og det er neppe annerledes selv om kuren er lavkarbo/ketose..

CamCam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseid's Spis deg slank Svar med sitat