Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-16, 10:42   #397
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ny veiing. -1,5kg siden 20/1. 8,5kg siden nyttårsaften. Måler ikke cm, men har flyttet beltet inn 1 hull siden 20/1. Har også gått ned 2 tommer i buksene.

Det har vært 3 uker med mange utskeielser, mange fristelser i hus pga 3 bursdagsselskap; har lagt helt på grensen av ketose mange av dagene.

Holder jeg samme tempo som siden sist veiing så rekker jeg akkurat de siste 4kg til påske.

Det har blitt litt sjokolade og fløte hver dag i februar, øvrige måltider har vært ketogene. 30-50g karbohydrat per dag. Jeg har holdt ketosen, men den siste uken har jeg lagt veldig nærmt å være ute (0,5mmol/L). Har ikke hatt tilgang på vekt, så jeg aner ikke hva vekten viser: Buksen sitter løsere, men har jeg følt meg stinn i kroppen de siste 2 ukene.

På den positive siden så kjenner på en nærmest fysiologisk lyst til å begynne med trening. (Trener ikke utover turer og stående arbeidsbord).

Sjokoladen ble spist opp på mandag og jeg har ingen planer om å kjøpe ny; har skjerpet inn dietten så forhåpentligvis er energinivået og kroppen på lag med meg igjen innen neste uke.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat