Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-15, 01:17   #24718
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Har hørt at de er bra fordi de holder lenge, kan tas i oppvaskmaskin, osv. Men har også hørt at man kan finne svarte partikler i maten og på knivene etter en stund, så hadde nok holdt meg unna..

Vel, siden det er hardere så burde man jo finne mindre partikler enn plast og tre for eksempel.

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Trodde skjærefjøler i skifer var mest ment for dandering eller noe ala røykalaks med skinn.. Hvis du skal bruke kniven mot skifer bør du ha rette vinkelen slik at du ikke sløver den, men heller kvesser den.

Tror du har rett i at den ikke var ment til skjærefjøl. Fant den i en annen nettbutikk og der stod det ostebrett. Hvorfor kaller de den skjærefjøl når det egentlig er fat som ser ut som skjærefjøl? Jaja, men da fikk jeg svar på det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC