Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-11, 15:50   #73
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Chili Texas style

Lagde denne i går jeg. Den var knallgod inntil jeg tilsatte kanel..
Kanel skal være på grøt.

Sååå, jeg prøvde meg på å gi restene til ungene.. de er nettopp kommet hjem fra Kreta. Også de reagerte på kanelsmaken! De var dritlei kanel for det er kanel i all mat på Kreta! Så restene blir frosset ned og tatt opp en gang jeg kan kamuflere kanelsmaken ved å lage pizzafyll.

MEN som sagt! FØR kanelen var den knallgod så jeg kommer til å lage denne flere ganger.. UTEN kanel! Jeg er mest glad i suppe så jeg lager den tynnere, men ellers slik du har beskrevet. Takk for flott oppskrift! Smaken ble forresten UTEN kanelen ala denne sykehussuppa som jeg synes er knallgod!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat