Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-06, 20:44   #10
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Fjonkens lavkarbopasta!

Opprinnelig lagt inn av Nille

Og smaken ?? Smaker det soya ? Kan jeg bruke myseprotein, - siden jeg ikke makter engang spor av soya smak lenger ? Uansett, det skal prøves - det er sikkert. Hvis jeg nå bare kan finne igjen pasta maskina mi......

Dette var spennende Fjonken. Da skal jeg snart supplere med min pastasaus oppskrift "Agli Aspargi" !!

Myseprotein UTEN smak??? Hvor har du fått tak i det. Ikke det at jeg kommer til å bruke det, men det er i såfall kjekt å vite hvor man kan få tak i det. Hørte at Torkil skulle teste ut myseprotein, men etter det har det vært stille om det på ketolysesidene... desverre for mange kan man nok si...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat