Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-04, 12:59   #1
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Din blodtype og ditt valg av diett

Er det typisk for enkelte blodtyper og velge enkelte dietter?

Jeg tror at det er en overvekt av Atkins'ere med blodtype O, jeg tror de faller for denne dietten fordi det er mat man liker (ubevisst liker man det fordi man tåler det godt).

Jeg tror det er flest SB'ere med blodtype A fordi de tåler mindre fett og proteiner og ikke så mye rødt kjøtt. (Og Grethe Roede )

Lindbergerne er sannsynligvis flest av blodtype B fordi disse kan både spise kjøtt og melkeprodukter.

Blodtype AB er så sjeldne, men de velger (og får best resultater av) sannsynligvis Lindberg eller SB.

Jeg tror i hvert fall at de som har best resultater med disse ulike diettene har kombinasjonen av den blodtypen/den dietten jeg nevnte ovenfor.

Proteinkilder for de ulike blodtypene:
O - Skal ha mye kjøtt
A - Ikke kjøtt, ikke melkeprodukter. Soya + fisk er beste proteinkilde. Hvitt kjøtt, yoghurt. Lite fett og proteiner.
B - Tåler kjøtt OG melkeprodukter (heldiggrisene)
AB - Hvitt kjøtt, melkeprodukter.

Hvilken blodtype har du? (Spesifiser hvis du vet mer enn bare A, AB, O og B)
Hvilken diett følger du?
Har du gode resulater av den den dietten du følger? Mindre gode? Gode? Meget gode?

Dette blir for mange svaralternativer til å putte i en undersøkelse, derfor en vanlig tråd. Jeg lager statistikk av svarene.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat