Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-09, 21:37   #18
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen....

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Svært så krass du var da?


Kan ikke du belære meg litt da? Siden jeg ikke har så mye kunnskap på dette området

Brød gir veldig rask blodsukkerstigning og man får masse energi der og da. Men så synker blodsukkeret veldig raskt igjen også. Og da faller man rett i kjelleren, om du skjønner?

Det er derfor de skal spise lavkarbo de også, for å holde blodsukkeret stabilt hele tiden. Unngå disse blodsukker-svingningene hele tiden, som fører til ukonsentrerthet, humørsvingninger, trøtthet etc... Og som for noen unger desverre også fører til vektøkning... Alt for mange overvektige unger i dag...

En matpakke som består av LITT trege karbohydrater (frukt, grønnsaker, kanskje litt lavkarbobrød), fett og proteiner (ost, nøtter, egg, kylling) er en perfekt matpakke, som gjør barna mette og holder dem mette lenge. Og de får ingen blodsukker-topp som skyter dem i taket den neste halvtimen eter spisetimen

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat