Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-13, 17:22   #58
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Jaja, da var konsultasjonen over og jeg fikk avslag. Han mente at de ikke var store nok og at hvis han skulle ta noe, så hadde han tatt toppen 250 gr fra hver ellers så hadde jeg blitt flatbrystet. Og det blir ikke dekket. Og så mente han at puppene var helt i stil til mine 32 år, kanskje litt mer heng enn vanlig men ikke mer enn hvis jeg hadde født... Litt skuffet, litt lettet men også på en måte fornøyd for han syns brystene mine var helt fine. Litt rart det... Nå får jeg tenke litt framover og se om jeg kanskje vil gjøre det for egen regning. Og så skal jeg gå og spandere noen gode, dyre og fine bh-er på meg selv. Har liksom utsatt det i tilfelle jeg skulle opereres...

Har du vurdert Sørlandsparken spesialistsenter? Jeg fikk ordnet mine henge.. der. Var bare løshud, og fjernet c 150 g på hver, men det ble helt utrolig forskjell, kjemperesultat. Da skal du bare be om en henvisning dit, og så er det kirurgen der borte som vurderer. Lykke til!

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat