Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-13, 18:50   #70
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Da har jeg vært til «utredning» for bukplastikk på Haraldsplass i dag, og har så vidt jeg forstår fått klarsignal (yey tror jeg )
Men jeg skriver utredning i hermetegn, for det var absolutt ikke noe i nærheten av hva jeg hadde forestilt meg.
Var forberedt på å måtte av med klærne slik at legen fikk sett på elendigheten, men neida.
Det hele var over på 10 minutter, legen leste henvisningen fra Fedonklinikken, så på meg (fullt påkledd) og veide meg. Thats it!
Ingen vurdering av kroppen uten klær på, bare beskjed om at jeg blir innkalt om 1 år for kontroll og da må jeg ha holdt vekten men helst gått mer ned.
Hvis jeg om 1 år ikke har gått opp vil jeg få operasjon etter nok 1 år, altså 2 år fra nå.
Er det virkelig slik det foregår?????? Very confusing...........

Hadde henvisning for brystreduksjon også, men det utfører de ikke på Haraldsplass så der må jeg uansett henvises et annet sted da hun ikke en gang ville ta stilling til om jeg var kandidat.

Nå skal jeg på Fedonklinikken neste onsdag, og da skal jeg høre med legen hva jeg bør gjøre.
Føler veldig for å be om og få sent henvisning til Fana Klinikken (privat) som har avtale med Helse Vest, de utfører både bukplastikk og brystreduksjon.

Vet ikke helt hva jeg skal tro nå........., har jo i og for seg fått løfte om operasjon selv om jeg ikke har noe skriftelig.
Ble rett og slett så satt ut at jeg helt glemte alt jeg hadde tenkt å spørre om.
Noen som kan si om dette høres normalt ut??
Hjælp????!!!!!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat